تکمیل عشق

.

اکثر مردم معتقدند عشق با وصال تمام میشود
اما عشق با وصال تکمیل میشود
آنگاه که وصال صورت میگیرد معشوق در عاشق حل میشود و دیگر آنچه باقی میماند عشق است و عشق است و عشق
زیرا آثاری از عاشق بعد از وصل نمایان نمیگردد و معشوق چون خانه در منزلگاه عاشق کرده ، هر آنچه باقی میماند عشق است و عشق است و عشق
فرح ناز


عکس ‏‎Farahnaz Goodarzi‎‏

دفتر زندگی

.

اینک دفتر زندگی ام را ورق میزنم
و فصلی نو آغاز میکنم
سیاهی ها را از قلبم می زدایم
و از تلخی ایام گذشته
تجربه ای شیرین می سازم

آنچه را بذر نفرت پاشید
سم زدایی می کنم
و نهال عشق خواهم کاشت
و محبت و دوستی درو خواهم کرد
در کنار دوستانی که در ایام دلتنگی
مرا یار بودند و یاور
آنان که به راستی دوست می داشتند
و به حقیقت به عهدشان پا برجا

.

تقدیم به همه عزیزان گلشن مهر 
با ارادت فرح ناز

 

.

آشفتگی

آشفتگی حال دل ،
از زلف پریشان تو بوده
این غمکده دل ،
ز فراق رخ دیدار تو بوده
بیمار و ملول گر شده ام
، هیچ عجب نیست
زیرا به شبم ماه نتابید و
خیالم که ، سحر نیست
ای مرگ تو رخصت بده
تا ماه درآید
تا بنده شود دل ،
که تابنده ببیند

.

فرح ناز گودرزی

تکلیف دلم

.

تکلیف دلم  روشن نیست !!!

او که می گوید دوستت دارم عاشق است ؟

یا او که می گوید عاشقت هستم  دوستم دارم ؟

.

ف - گ

به ناز میروم

دلبر مرا خواند و من به ناز میروم
با صدهزار عشوه و طناز میروم

.

فرح ناز

7/4 98